
22.10.2020
LoveBrands Relations zmienia tryb pracy i zasady funkcjonowania biura
22.10.2020
LoveBrands Relations zmienia tryb pracy i zasady funkcjonowania biura
14.05.2020
Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy?
04.05.2020
LoveBrands Relations dla AstraZeneca
07.04.2020
Jakich informacji w dobie koronawirusa szukają Polacy? [raport]
25.03.2020
Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych
02.03.2020
LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”
24.07.2019
LoveBrands Relations wraz z Fundacją będzie upowszechniać czytanie
29.06.2017
TIDAL nowym klientem LoveBrands Relations
07.06.2017
LoveBrands Relations dla RED Real Estate Development
23.03.2017
LoveBrands Relations dla Zortrax
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu