26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
26.06.2025
Jak GenAI zmienia polski rynek pracy [RAPORT NASK i ILO]
30.05.2025
SW Research: zawody marzeń dla dzieci według ich rodziców [BADANIE]
07.05.2025
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody według Polaków w 2025
08.01.2025
„Nie wykluczaj nikogo, a zwłaszcza siebie”: OLX Praca z kampanią na temat inkluzywności w zatrudnianiu
30.10.2024
#NMInsights: Polski Instytut Ekonomiczny: jak wykorzystanie AI wpływa na polski rynek pracy [RAPORT]
05.08.2024
„Less than excited”: Leo Burnett i Kol Zchut w kampanii na LinkedInie zwracają uwagę na niesprawiedliwość w miejscu pracy
09.05.2024
#NMInsights: Najbardziej i najmniej prestiżowe zawody z perspektywy Polaków w 2024
01.03.2024
LinkedIn Premium w pierwszej w historii serwisu kampanii skupia się na prawdziwych doświadczeniach zawodowych
23.01.2024
Zawód po 50-tce, czyli walka z rozczarowaniem na rynku pracy. Kampania wspierająca pokolenie 50+ od OLX Praca
19.07.2023
AI zastąpiła pracowników. W indyjskiej firmie e-commerce zamiast personelu pracuje chatbot
dzisiaj
Człowiek w centrum cyfrowej transformacji. Kluczowe wnioski z Masters & Robots 2025
dzisiaj
Monster Munch wprowadza na Halloween limitowane opakowania z nazwą Duszki
dzisiaj
Znamy listę nominowanych IAB MIXX Awards 2025
dzisiaj
Polska pozostaje największym eksporterem zniczy w Europie. Na świecie wyprzedzają nas tylko Chiny, ale konkurencja z Azji rośnie
wczoraj
Marketingowy powerhouse By The People Group z nowymi talentami. Dołączyli Jarosław Pawlak i Klara Ufnalewska