
08.11.2018
Medme.pl dołącza do portfolio Ströer Digital Media
08.11.2018
Medme.pl dołącza do portfolio Ströer Digital Media
19.07.2018
OOH vs Digital – rozmowa (nie)kontrolowana
10.07.2018
UNICEF rusza ze zintegrowaną kampanią OOH i digital
27.06.2018
Transfery.info na wyłączność w Ströer Digital Media
18.01.2018
Ströer Digital Media oferuje reklamy z gwarancją viewability
27.11.2017
Artur Muszkiet opuszcza Grupę Ströer
14.11.2017
Ad viewability – rewolucja w rozliczaniu reklam?
26.10.2017
Silesion.pl na wyłączność agencyjną w Ströer Digital Media
01.08.2017
Agata Makowska (TagLife): Stawiamy na kreatywność i wiarygodność micro-influencerów
13.07.2017
Ströer Digital Media uruchamia TagLife – platformę wspierającą micro-influencer marketing
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu