Suszonka Zaspa, Dolny Port i Orunia na Twojej głowie – Instytut Kultury Miejskiej stworzył czapki nawiązujące do dzielnic Gdańska 19.02.2021 marketing miast promocja Kampania Miasto Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branding Miasto Kołobrzeg z nową marką i hasłem „Kołobrzeg. RE:GENERACJA” 20.10.2020 marka Strategia marketing miast branding Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Kraków i Airbnb nawiązali współpracę – będą promować zrównoważoną turystykę 18.09.2020 Kraków marketing turystyka marketing miast Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Leszek Lichota promuje Wałbrzych 16.09.2020 Pressroom marketing marketing miast promocja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom eSky.pl wspiera turystykę w Polsce 23.07.2020 Pressroom turystyka marketing miast Kampania Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom „Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – miasta mówią wspólnym głosem 24.02.2020 Pressroom marketing miast marketing miejsc Kampania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Suszonka Wizerunek Warszawy na banknocie euro 19.11.2019 Warszawa marketing miast promocja marketing miejsc Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Kampania We built this city – oryginalna promocja miasta Gorzów 20.09.2019 marketing miast promocja spot marketing miejsc Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowoczesny spot promuje Gliwice w kampanii telewizyjnej 04.06.2018 Pressroom marketing miast spot Gliwice Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Toruńska Galeria Rusz jedzie na Śląsk z wystawą „Miasto Marzeń” 16.05.2018 Pressroom marketing miast reklama zewnętrzna sztuka Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Ludzie to największy potencjał marki miejsca 12.12.2017 marka marketing miast wizerunek biznes Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Branża marketingowa Panie burmistrzu, co robimy? 18.10.2017 marketing miast branża marketingowa marketing terytorialny Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Łódź Pozdrawia – tym razem na Facebooku 03.07.2014 Pressroom Social media Facebook marketing miast Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Check-in Poznań, czyli mobilna część weekendu za pół ceny 02.05.2014 Pressroom marketing miast Foursquare Poznań Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Na planie filmowym nowej kampanii Łodzi 30.04.2014 Pressroom marketing miast Łódź kampania reklamowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom #ilovepodlaskie - instagramowy konkurs woj. podlaskiego 29.04.2014 Pressroom Instagram marketing miast konkursy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania