![ASICS: W Polsce 58% właścicieli psów wskazuje swojego pupila jako motywatora do ruchu [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/asics-samoyed-142x0-c-default.jpg)
dzisiaj
ASICS: W Polsce 58% właścicieli psów wskazuje swojego pupila jako motywatora do ruchu [BADANIE]
dzisiaj
ASICS: W Polsce 58% właścicieli psów wskazuje swojego pupila jako motywatora do ruchu [BADANIE]
24.09.2024
„Desk Break”: ASICS zwraca uwagę, że praca przy biurku bez przerw to zagrożenie dla zdrowia psychicznego
27.08.2024
ASICS ubierze paralimpijską reprezentację uchodźców
15.07.2024
ASICS walczy z hejtem i wspiera zdrowie psychiczne sportowców
21.03.2024
„Little Reminders”: dziecięcy influencerzy w kampanii Asics przypominają o radości płynącej z aktywności fizycznej
26.01.2024
Buty zamiast piwa. Akcja marki ASICS w londyńskim barze
05.01.2024
Asics podsumowuje 2023 rok
15.09.2021
7. Cracovia Półmaraton Królewski promuje kampanię Uplifting Minds ASICS
28.04.2021
ASICS wprowadza nową, ekologiczną kolekcję z okazji Dnia Ziemi
08.03.2021
ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”
dzisiaj
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność
wczoraj
„JOSI napełnia każdą miskę”: producent karm i przysmaków dla zwierząt przekaże 150 tys. zł dla organizacji wspierających czworonogi
wczoraj
Znamy wyniki konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
wczoraj
Pepsi & Ryszard Lenar: limitowany drop odzieżowy wkrótce w sprzedaży
wczoraj
SW Research: Polacy chętnie dzielą się ubraniami [BADANIE]