
08.11.2017
Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Satchi IS): Effie to bardzo prestiżowy i wymagający konkurs – inicjatywa, która ciągle się rozwija
08.11.2017
Agnieszka Kwaśniewska (Saatchi&Satchi IS): Effie to bardzo prestiżowy i wymagający konkurs – inicjatywa, która ciągle się rozwija
04.09.2017
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa JBB Bałdyga
07.06.2017
Kamil Majewski (Saatchi&Saatchi IS): Agencją Roku nie zostaje się w rok. Na ten zaszczyt pracowaliśmy intensywnie przez trzy ostatnie lata
03.03.2016
Saatchi&Saatchi London, Papaya Films i Toyota w służbie nowej generacji SUV!
16.11.2015
O tym, jak Japończyk obraził Polaka
13.10.2014
Michał Glapiński nowym dyrektorem zarządzającym Interactive Solutions
28.10.2013
Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions
22.10.2012
Godne dzieciństwo – niestandardowa kampania reklamowa PCK
24.08.2012
Sebastian Umiński (Interactive Solutions): Jeśli się coś kocha, trzeba to robić
22.08.2012
Krzysztof Rejek awansuje w Interactive Solutions
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu