
26.08.2021
Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska
26.08.2021
Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska
10.08.2021
Mediaplus wspólnie z MINI i BMW przeprowadza pierwsze w Polsce zeroemisyjne kampanie
20.08.2020
Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman
28.04.2020
BMW Group Polska rusza ze wsparciem dla służby zdrowia – firma użycza im samochody, by mogli bezpiecznie dojeżdżać do pracy
07.06.2019
MEDIAPLUS wygrał budżet MINI
09.05.2018
MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu
26.04.2018
MINI znaczy męski. Change Serviceplan z kampanią samochodów MINI
01.02.2018
Synergic realizuje nowatorską kampanię reklamową z wykorzystaniem lotnisk regionalnych dla MINI Countryman
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]