27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
27.07.2023
Jak sklepy reagują na premierę „Barbie”? Raport Mojej Gazetki,
11.04.2023
Sonia Bohosiewicz w nowej odsłonie kampanii ALDI promuje proste zakupy w sklepach sieci
07.12.2022
ALDI ponownie wybiera Carat do obsługi mediowej
12.09.2022
ALDI przełamuje stereotypy komunikacji marki pracodawcy i startuje z kampanią „Moc, która się liczy”
11.08.2022
„ALDI ma to COŚ do szkoły” ruszyła nowa kampania sieci
22.04.2022
Klapki Kubota w kampanii employerbrandingowej ALDI
11.04.2022
Dzieci podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim
28.01.2022
Agnieszka Barańska (ALDI): Od początku stawialiśmy na to, by się wyróżnić i przełamać stereotypowy wizerunek marki
26.01.2022
ALDI testuje technologię rozpoznającą wiek klientów
30.11.2021
Wojciech Łubieński prezesem zarządu ALDI w Polsce
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia