– Doskonale wiemy, że koncerty światowych gwiazd przyciągają tysiące fanów, którzy są gotowi czekać wiele godzin, by zobaczyć swojego idola. To, co działo się pod stadionem w Monachium przed koncertem Taylor Swift jeszcze bardziej zainspirowało nas, by zadbać o Swifties w Warszawie. Ponad 40 tysięcy ludzi, którym nie udało się kupić biletów słuchało występu artystki na oddalonym od stadionu wzgórzu. Jak długo czekali w upale, by znaleźć najlepsze miejsce? Tego nie wiemy, ale naprawdę doceniamy ich poświęcenie i chcemy być blisko nich na koncercie w Warszawie. W ALDI wierzymy, że prawdziwa wartość marki ujawnia się właśnie w takich momentach – gdy możemy zaskoczyć klientów pozytywnie nawet tam, gdzie najmniej się nas spodziewają. Dlatego postanowiliśmy spontanicznie zareagować i sprawić, że to wyjątkowe doświadczenie, jakim jest koncert Taylor Swift, stanie się jeszcze przyjemniejsze, dzięki naszym produktom i naszej obecności – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI Polska.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Bazując na fenomenie Swifties, sieć ALDI błyskawicznie zorganizowała akcję, w ramach której hostessy przed stadionem rozdawały zmierzającym na koncert torby wypełnione starannie dobranymi produktami marek własnych. W paczkach pojawiły się m.in.: River Ice Tea, woda mineralna Santa Marta, wafle maślane Biscotto, słomka ptysiowa marki Biscotto, solone orzeszki Trader’s Joe czy chipsy Sun Snack.
Dodatkowo, sieć zaprosiła do współpracy Dawida Rakowskiego, znanego influencera, fana Taylor Swift, twórcę treści o koncertach, który był obecny pod stadionem od wczesnych godzin porannych, aktywnie włączył się w inicjatywę, dzieląc się swoimi wrażeniami i relacjonując wydarzenie w mediach społecznościowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Dzięki tej współpracy mogliśmy jeszcze szerzej dotrzeć do fanów Taylor Swift, także w internecie. To połączenie spontanicznej akcji i zaplanowanej strategii w ramach influencer marketingu oraz promocji marek własnych, które coraz bardziej zyskują na znaczeniu – wyjaśnia Barańska.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko