Pressroom Aktywność sportowa internautów - badanie IIBR 06.12.2013 Pressroom badanie IIBR sport Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Blogosfera w oczach internautów - badanie IIBR 10.10.2013 Pressroom blogi blogerzy blogosfera Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Informowanie o plikach cookie na stronach www poprawia czujność 11.07.2013 Pressroom badanie IIBR cookies Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom W hotelu z supermodelką Kate Moss, Nigellą Lawson czy filmowym Jamesem Bondem? - badanie IIBR 04.01.2013 Pressroom badanie IIBR hotele Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Alkohol prezentem gwiazdkowym? - badanie IIBR 14.12.2012 Pressroom badanie IIBR FMCG Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jakie aplikacje mają zainstalowane posiadacze smartfonów? - raport IIBR 04.12.2012 Pressroom mobile aplikacje mobilne raport Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Konkursy na Facebooku skutecznym narzędziem marketingowym? - badanie IIBR 14.11.2012 Pressroom Social media marka Facebook Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom System Piano: jak wygląda zainteresowanie płatnymi treściami prasowymi online - badanie IIBR 06.11.2012 Pressroom badania preferencji badanie IIBR Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Przebojowi egotycy, zdystansowani, ustawieni, otwarci na komunikację i indywidualiści - potencjał Facebooka wg IIBR 07.09.2012 Pressroom Social media Facebook badanie Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Marki w serwisach społecznościowych” - badanie IIBR 24.08.2012 Pressroom Facebook media społecznościowe fanpage Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Jak korzystamy w sieci ze smartfonów? Mobilny konsument w świecie mobilnego internetu - raport IIBR 13.08.2012 Pressroom mobile mobile banking raport Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Koko EURO Spoko - IIBR o komunikacji marek 16.07.2012 Pressroom Strategia Euro 2012 Kia Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania