
26.10.2021
Raport „Matka Polka” – czyli jakie są współczesne matki w Polsce i jak kupują?
26.10.2021
Raport „Matka Polka” – czyli jakie są współczesne matki w Polsce i jak kupują?
09.10.2013
Konsument w gąszczu informacji, czyli jak powinna komunikować się z nim branża spożywcza – raport
21.09.2013
Badanie zachowań kupujących w punkcie sprzedaży – raport Open Research
23.07.2013
Brytyjczycy, Niemcy i Polacy najczęściej kupują online – badanie Trusted Shops
22.07.2013
E-commerce: Potencjał niekupujących
11.07.2013
Czego pragną kobiety? – Weltbild.pl bada swoje klientki i przygotowuje się do rebrandingu
12.06.2013
Za co cenimy marki? Wyniki badania European Trusted Brands 2013
29.04.2013
ShoppingShow 2013 – analiza rynku Retail&Fashion w Polsce w okresie 2010-2013
16.07.2012
K2 wdraża Service Design
dzisiaj
Paweł Jasiński obejmuje stanowisko Creative & Strategy Directora w Walk Creative
dzisiaj
TikTok Trends wrzesień 2025: Lidl z największą liczbą odtworzeń, Super Express z najchętniej oglądanym wideo
3 dni temu
OBTK: konkurs Chopinowski jednym z najważniejszych ambasadorów polskiej kultury [BADANIE]
3 dni temu
Żabka i Fundacja UNAWEZA razem na rzecz zdrowia psychicznego młodych
3 dni temu
Lay’s® wprowadza nowe logo marki