Pressroom Raport „Matka Polka” – czyli jakie są współczesne matki w Polsce i jak kupują? 26.10.2021 Pressroom badanie potrzeb konsumentów kobieta matki Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Konsument w gąszczu informacji, czyli jak powinna komunikować się z nim branża spożywcza - raport 09.10.2013 Pressroom raport badanie potrzeb konsumentów shopper marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Badanie zachowań kupujących w punkcie sprzedaży - raport Open Research 22.09.2013 Pressroom badanie potrzeb konsumentów retail shopper marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Brytyjczycy, Niemcy i Polacy najczęściej kupują online – badanie Trusted Shops 23.07.2013 Pressroom E-commerce zakupy online badanie potrzeb konsumentów Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom E-commerce: Potencjał niekupujących 22.07.2013 Pressroom E-commerce sklepy internetowe badanie potrzeb konsumentów Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Czego pragną kobiety? – Weltbild.pl bada swoje klientki i przygotowuje się do rebrandingu 11.07.2013 Pressroom E-commerce sklepy internetowe badanie potrzeb konsumentów Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Za co cenimy marki? Wyniki badania European Trusted Brands 2013 12.06.2013 Pressroom marka badanie potrzeb konsumentów customer experience Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom ShoppingShow 2013 - analiza rynku Retail&Fashion w Polsce w okresie 2010-2013 29.04.2013 Pressroom odzież badanie potrzeb konsumentów retail Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom K2 wdraża Service Design 16.07.2012 Pressroom K2 usability Maciej Lipiec Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania