
01.12.2023
Blend Session 2023: Jan-Rapowanie i Frank Leen we wspólnym singlu „Widok”
01.12.2023
Blend Session 2023: Jan-Rapowanie i Frank Leen we wspólnym singlu „Widok”
23.09.2023
Ballantine’s nadaje rock’n’rollową nutę kultowej butelce Ballantine’s Finest
29.03.2023
Good Practice, Best Practice (odc. 3): Irlandzkie marcowe szaleństwo za nami, czyli podsumowanie St. Patrick’s Day
22.12.2022
Ruszyła digitalowa kampania Jameson Irish Whiskey w opakowaniu Swanskiego
04.10.2022
Jesienna kampania marki Benriach
06.09.2022
Irlandzka Whiskey Dubliner wprowadza nowe opakowania i zmienia branding
03.02.2022
Podróż w przyszłość wraz z ostatnią z trzech limitowanych edycji Glenfiddich Chinese New Year
06.12.2021
Marka Jameson z nową platformą komunikacji
27.05.2021
Jack Daniel’s rusza z kampanią i konkursem „Dziś zdarza się tylko raz”
11.12.2020
Jameson łączy ogień z wodą w nowej „Tyle różnic, jedna whiskey” z udziałem Darii Zawiałow
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]