18.05.2023
#EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
18.05.2023
#EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
04.08.2021
#EUChooseSafeFood: EFSA i GIS we wspólnej kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych
27.09.2020
Żywność można produkować bez gleby uprawnej, a zbiory są możliwe przez cały rok
29.01.2020
Co będzie modne w 2020 roku? Branżowe trendy według PizzaPortal.pl
30.09.2019
Lidl we współpracy z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej wydaje kompendium wiedzy o żywieniu dzieci
29.05.2019
Karol Strasburger opowiedział o wyzwaniach związanych z byciem opiekunem w cyklu „Bohaterowie codzienności” Nutricii
04.12.2018
ProVeg na COP24 – kampania „Zmieniaj dietę, nie klimat”
16.10.2018
PCK ujawnił najnowszą kampanię #głodni pomagania
13.09.2018
Carrefour wdraża Act for Food – program transformacji żywieniowej
12.09.2018
„Z nożem i widelcem masz moc, by zmienić świat„ – Carrefour wprowadza globalną platformę komunikacyjną
wczoraj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
wczoraj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
wczoraj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
2 dni temu
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
3 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero