11.04.2023
Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
11.04.2023
Trendbook 2023: Marketing inkluzywny, czyli jak marki wyróżniają „niewidzialne” społeczności
23.05.2022
Puma buduje pochyłe boisko i zwraca uwagę na nierówność płci w sporcie
16.08.2021
Marka JBC rezygnuje z oznaczenia płci na ubraniach dla dzieci
28.07.2021
Ukraińskie stewardesy zmieniają uniformy – będą pracować w luźnych garniturach i sportowych butach
21.06.2021
„Bez LGBT+ nie ma Polski”. Kampania Agory pokazuje, że polska kultura bez społeczności nieheteronormatywnej nie byłaby pełna
18.06.2021
Glovo wspiera walkę o równość i różnorodność
18.06.2021
Lato pełne różnorodności w kampanii Storytel
18.06.2021
Spotify uruchamia EQUAL: program oferujący nowe możliwości dla artystek na całym świecie
wczoraj
Vibes i aplikacja Meta AI już dostępne w Europie
wczoraj
Co szósty Polak bardzo rzadko spotyka się z informacjami o polskich innowacjach [BADANIE]
wczoraj
Rebranding Digitree Group: technologia w DNA, nowe podejście do komunikacji
2 dni temu
Gemini w Mapach Google
2 dni temu
Weź udział w premierze raportu IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”