![Mecze jak z filmu. Lech Poznań i popkulturowe inspiracje w promocji [CASE STUDY]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/lech-poznan-plakaty-142x0-c-default.jpg)
02.04.2025
Mecze jak z filmu. Lech Poznań i popkulturowe inspiracje w promocji [CASE STUDY]
02.04.2025
Mecze jak z filmu. Lech Poznań i popkulturowe inspiracje w promocji [CASE STUDY]
07.12.2023
Dziary losu. Sponsor odpicuje tatuaże kibiców Lecha za darmo, bramkarz wybierze szczęśliwców!
06.09.2022
Lech Poznań zagra z Villarreal ponownie bez logo sponsora strategicznego
26.10.2020
AliExpress zostaje nowym partnerem Lecha Poznań
08.02.2016
Fani Kolejorza Mocni Razem
09.12.2015
Piłkarze Lecha przyłapani w Multikinie
12.06.2015
Mistrz Polski dziękuje…Warszawie
26.03.2014
Kluby piłkarskie w Social Media – Legia bez konkurencji
18.07.2012
Jacek Gadzinowski (360commerce): Wszystko jeszcze przede mną
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu