20.09.2022
„Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim
20.09.2022
„Ród smoka” na Wawelu. HBO z kampanią na Zamku Królewskim
21.07.2022
Duolingo udostępnia kurs fikcyjnego języka dla fanów „Gry o tron”
22.06.2022
Humanoidy sprzedają kawę na Manhattanie i promują nowy sezon „Westworld”
30.11.2020
Wavemaker: lokalne seriale z większym uznaniem, Netflix serialowym lovebrandem Polaków
26.08.2019
HBO świętuje 99. rocznicę uzyskania praw wyborczych przez amerykańskie kobiety serią plakatów z bohaterkami popularnych seriali
19.06.2019
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – ruszyła kampania promująca trzeci sezon „Opowieści podręcznej”
21.03.2019
HBO promuje ostatni sezon „Gry o tron” – teraz każdy może stać się posiadaczem własnego Żelaznego Tronu
29.01.2019
Sztywniutko – na Answear.com pojawiła się kolekcja ubrań inspirowana serialem „Ślepnąc od świateł”
10.02.2017
10 lutego startuje kampania promocyjna nowego miniserialu HBO Wielkie kłamstewka pod hasłem Perfekcyjne życie to kłamstwo doskonałe
21.11.2016
Nie wiesz nic – premiera piosenki Pablopavo i Ludzików do nowego sezonu serialu HBO Pakt
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean