
08.09.2023
Dystans i humor w promocji najnowszego sezonu serialu BELFER. „Zaczepki” CANAL+ i IKEA
08.09.2023
Dystans i humor w promocji najnowszego sezonu serialu BELFER. „Zaczepki” CANAL+ i IKEA
07.08.2023
Ekstraklasa wypłaci klubom i PZPN 270 mln zł w sezonie 2023/24
20.05.2022
Finał sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy już 23 maja
16.12.2021
Miniserial „Wilk” – pierwsza koprodukcja CANAL+ Polska i Papaya Films
12.10.2021
Canal+ promuje serial „The Office PL” tworząc na LinkedInie profil prezesa fikcyjnej firmy Kropliczanka
28.08.2020
Ekstraklasa i CANAL+ z umową na świadczenia marketingowe
22.07.2020
Anna Różalska wzmacnia zespół programowy CANAL+ Polska
26.06.2020
Esport vs. Sport – czyli jak simracing zagościł w ramówkach telewizyjnych
03.03.2020
Platforma CANAL+ z urodzinową kampanią reklamową „25. urodziny CANAL+”
03.09.2019
nc+ zmienia się w platformę CANAL+ i rusza z nową kampanią promocyjną
dzisiaj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
wczoraj
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
wczoraj
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
wczoraj
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
wczoraj
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]