
12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
12.07.2024
Joanna Ogórek (Porsche Inter Auto Polska): Mimo rosnącej inflacji, marki luksusowe w naszym kraju radzą sobie bardzo dobrze
18.04.2024
Wyścig o wrażenia. Jak zmienia się komunikacja motoryzacyjnych marek luksusowych i premium
18.03.2024
„Bądź zmianą, pozostań sobą” – Iga Świątek w kampanii nowego elektrycznego Porsche Macan
02.01.2024
„Zależy nam przede wszystkim na utrzymaniu spójności komunikacyjnej”. House of Asia podsumowuje 2023 rok
20.10.2023
Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzuca wyzwanie influencerom
07.08.2023
Marka Porsche najpierw usunęła, a następnie… przywróciła pomnik Jezusa w reklamie
19.07.2023
Potęga dziedzictwa – Puma x Porsche Legacy Turbo S
26.06.2023
Iga Świątek dołącza do grona Przyjaciół Porsche w Polsce
02.06.2023
Porsche pokazało odświeżone logo
07.03.2023
W ramach kampanii „Cold waves by Porsche” odbył się największe polskie zawody w cold water surfingu
wczoraj
IAA Polska: Agnieszka Sora przewodniczącą Rady Nadzorczej. Olgierd Świerzewski na czele Sądu Dyscyplinarnego
wczoraj
Open’er Festival wraca do Telewizji Polskiej po 15-letniej nieobecności
wczoraj
Lidl wspiera kobiecą piłkę nożną w kampanii z okazji UEFA Women’s EURO 2025
wczoraj
Odwaga, jakość, wyobraźnia – znamy nominacje w KTR 2025
2 dni temu
Rafał Piasecki nowym dyrektorem marketingu w Polska Press Grupie