
15.07.2025
Alzheimerfonden wykorzystuje ikonę ładowania jako metaforę frustracji towarzyszącej chorobie Alzheimera
15.07.2025
Alzheimerfonden wykorzystuje ikonę ładowania jako metaforę frustracji towarzyszącej chorobie Alzheimera
10.06.2025
Drogerie Natura diagnozują stan zdrowia przez zapachy: innowacyjna kampania wykrywa ryzyko Alzheimera i Parkinsona
17.10.2024
„Alzheimer’s Intelligence”: realistyczny awatar 3D pozwala poznać tajniki życia z chorobą Alzheimera i demencją
07.10.2024
„Za zamkniętymi drzwiami”: kampania Alzheimer’s Society na temat demencji
20.05.2024
Cadbury i Alzheimer’s Research UK rozdały 4000 pudełek „Memory Bar Boxes” osobom cierpiącym na demencję
26.04.2024
„Niezapomniane przepisy” od Nestlé mają pomóc chorym na Alzheimera odzyskać wspomnienia
23.01.2024
CEAFA uświadamia pokoleniu Z, czym jest choroba Alzheimera. Symulator schorzenia w grze Fortnite
18.10.2023
Kiedy bajka spotyka się z rzeczywistością… Kampania na rzecz walki z Alzheimerem
12.06.2018
Drukowane wspomnienia – Projekt CSR Ricoh i Alzheimer’s Research
23.05.2017
Dzień, w którym Shazam zapomniał piosenek. Winna aktualizacja aplikacji, czy może to coś dużo poważniejszego?
wczoraj
Ad Trends sierpień 2025: Tarczyński i Kodano Optyk z najbardziej zasięgowymi reklamami
wczoraj
Kapibary i jamniki bohaterami kampanii AR Plusa Na Kartę
wczoraj
Allegro mówi YES biżuterii. Jak Polacy kupują dodatki?
wczoraj
OOHlife rusza z projektem standaryzacji kontaktów w reklamie zewnętrznej
wczoraj
OC&C: Polacy wydają coraz więcej na artykuły dziecięce pomimo kryzysu demograficznego [ANALIZA]