Pressroom Widzowie doceniają naziemną TV, chcą więcej dokumentów, sportu i filmów – MEC przedstawia „Projekt Cyfrowizja II” 16.11.2015 Pressroom ranking MEC tv Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Tomasz Kolanowski globalnym szefem innowacji w MEC 30.10.2015 Pressroom MEC MEC Global globalny szef innowacji Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Wojciech Kowalczyk i Łukasz Owczarski odpowiadają za projekty multimedialne w Liquid (MEC) 23.10.2015 Pressroom MEC Liquid zespół Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC wprowadza narzędzie analityczne Amplifier 06.10.2015 Pressroom MEC Amplifier narzędzie analityczne Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowa odsłona kampanii EDF 29.09.2015 Pressroom MEC Havas Worldwide Warsaw Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Żaneta Glinka w MEC Interaction 03.09.2015 Pressroom MEC zespół Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Daria Sacha w zespole zarządzającym MEC 20.08.2015 Pressroom MEC zespół Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Sonda”, „Milionerzy”, „Pieprz i Wanilia”: MEC bada, za jakimi programami tęsknią widzowie 18.08.2015 Pressroom badanie MEC Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC VideoTrack: 27 proc. internautów ściąga filmy i seriale z sieci, kwestia legalności mało istotna dla e-widzów 24.07.2015 Pressroom video badanie MEC Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC ogłasza światowy debiut MEC Velocity, stworzonego w Polsce narzędzia do analizowania scenariuszy zachowań konsumenckich 29.06.2015 Pressroom MEC Cannes Lions Analytics & Insight Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom „Visa zawsze, wszędzie” – rozpoczyna się nowa, długofalowa kampania Visa Europe 24.06.2015 Pressroom MEC Visa CI Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Piotr Adamczyk i Łukasz Wyglądała obejmują regionalne role w MEC 29.05.2015 Pressroom MEC zespół Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Telewizja i internet kluczowymi źródłami informacji dla internautów, wyborcy Dudy bardziej “socialowi” niż głosujący na Komorowskiego 28.05.2015 Pressroom badanie MEC Wybory Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC VideoTrack: serwisy VOD głównych stacji popularne wśród polskich „beztelewidzów” 21.04.2015 Pressroom MEC badania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketingowa 11 Maciej Maciejewski (Liquid): Próbujemy mówić o rzeczach trudnych w prosty sposób 17.04.2015 Marketingowa 11 MEC Liquid Trendy Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom MEC VideoTrack: co czwarty młody e-widz codziennie ogląda VOD, za dwa lata e-wideo przegoni dzienniki na rynku reklamy 27.03.2015 Pressroom video MEC badania Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania