Pressroom „Wybierz naturę. Wybierz karton” – to już trzecia odsłona kampanii środowiskowej Tetra Pak 12.06.2023 Pressroom ekologia recykling żywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Ruszają zapisy na III spotkanie Food Working. Temat: Skuteczny marketing w branży food. Jak przekuć działania na wzrost sprzedaży? 15.03.2023 Pressroom wydarzenia HORECA żywność Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Komunikacja 100% roślin w roślinach, czyli strategie komunikacji produktów wegańskich 06.06.2022 komunikacja żywność weganizm żywność ekologiczna Poleć FB TW IN 4 4 minuty czytania
Sprzedaż Rzeczywisty skład produktu może się różnić od podanego na etykiecie. Nowe wytyczne dla producentów 17.05.2022 sprzedaż druk Wojna Opakowania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Polacy ograniczyli spożycie alkoholu i przedkładają jakość żywności nad cenę 18.11.2021 Pressroom Deloitte zakupy jedzenie Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Marketing kulinarny Marketing kulinarny – czym właściwie jest i jaki ma wpływ na decyzje zakupowe? 16.11.2021 marketing gastronomia jedzenie kulinaria Poleć FB TW IN 5 5 minut czytania
Pressroom Lidl Polska zmienia opakowania mięsa mielonego, redukując plastik o 73% 10.11.2021 Pressroom Lidl mięso recykling Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kaufland wprowadza do oferty nieidealne w formie owoce i warzywa 21.10.2021 Pressroom żywność Kaufland Too Good To Go Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Fundacja Auchan ogłasza pierwszy, międzynarodowy nabór projektów w 12 krajach 18.10.2021 Pressroom żywność Auchan Fundacja Auchan Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Agnieszka Radwańska ambasadorką Maczfit 20.09.2021 Pressroom Agnieszka Radwańska żywność dieta pudełkowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Raport Jest napięcie, jest szansa dla brandu spożywczego – nie przegap! 14.09.2021 raport badanie zdrowie Ipsos Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Marketing Młodzi rodzice z Japonii wysyłają swoim rodzinom torby ryżu w kształcie dzieci 19.08.2021 marketing personalizacja Japonia Opakowania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Wywiad Rozmowy Advalue Engaged: Żywność roślinna – tymczasowa moda, czy trend który zostanie z nami na dłużej? 23.06.2021 Wywiad Trend żywność ProVeg Poleć FB TW IN 6 6 minut czytania
Pressroom Druga szansa krzywych buraków – Lidl oferuje przetwory z niedoskonałych warzyw 10.06.2021 Pressroom Lidl jedzenie Maspex Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Attention Marketing wspiera działania komunikacyjne OneDayMore 13.05.2021 Pressroom współpraca żywność Attention Marketing Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Shell walczy z marnowaniem żywności i sprzedaje napoje z niechcianych owoców marki Flawsome 15.02.2021 Pressroom Shell żywność marnowanie żywności Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania