
02.09.2021
Agencja Clipatize przygotowała dla miasta Wrocław raport nt. sektora artificial intelligence – angażujący format w marketingu B2B i marketingu miast
02.09.2021
Agencja Clipatize przygotowała dla miasta Wrocław raport nt. sektora artificial intelligence – angażujący format w marketingu B2B i marketingu miast
28.05.2021
Optymalizacja reklamy cyfrowej B2B [case study]
05.05.2021
Clipatize zajmie się marketingiem i PR-em Reynaers Aluminium
24.03.2021
Ile kosztuje marketing B2B?
23.11.2020
Agencja Clipatize rozwija swój biznes w Dubaju
26.06.2020
Cyfrowa transformacja marketingu farmacji w dobie COVID-19
22.01.2019
Agencja Clipatize wspiera spółkę dnata z grupy kapitałowej Emirates w działaniach content marketingowych
18.04.2018
Działania Fujitsu Polska w zakresie awareness i lead generation w segmencie rynku Client Computing Devices (CCD) – case study
17.04.2018
Specjalna Strefa Ekonomiczna DAFZA z Dubaju zaangażowała polską agencję Clipatize w celu realizacji działań związanych z generowaniem leadów na rynku międzynarodowym
08.03.2018
Canon Middle East wybrał polską agencję Clipatize do realizacji digitalowych działań marketingu B2B
dzisiaj
Karta MultiSport stała się częścią wystawy „Sztuka starzenia”
dzisiaj
Marek Marcinkiewicz dyrektorem marketingu w LIPTON Teas and Infusions
wczoraj
AI Chamber „Jak MŚP z Europy Środkowo-Wschodniej odnajdują się w świecie AI?” [RAPORT]
wczoraj
Nowy wskaźnik widoczności reklam w grach – IAB Polska wprowadza wytyczne 3D Viewability
2 dni temu
Związek Stowarzyszeń Rady Reklamy wybrał nowy zarząd. Na czele stanęła Katarzyna Borucka