![Jak challenger brands rewolucjonizują świat biznesu [raport]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2023/05/42101_l2-142x0-c-default.jpg)
31.05.2023
Jak challenger brands rewolucjonizują świat biznesu [raport]
31.05.2023
Jak challenger brands rewolucjonizują świat biznesu [raport]
04.11.2022
Kacper Skorupski objął stanowisko CEO w adcookie
26.09.2022
Katarzyna Sowicka awansuje na stanowisko chief communication officer w adcookie
23.09.2022
Marcin Polanowicz przechodzi z MODIVO S.A. do adcookie
08.07.2022
adcookie z nową misją, wizją i identyfikacją
20.05.2021
Joanna Malinowska objęła stanowisko HR generalist w adCookie
05.05.2021
Dawid Zając nowym social media director w adCookie
31.03.2021
Pora na Pola SA z nowym partnerem strategicznym w digital marketingu
13.10.2020
adCookie wyróżnione przez MMP za Pełne 360 stopni digital
09.09.2020
Mistrzowie burgerów rozpoczynają współpracę z cyfrowymi ciastkami
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu