
04.08.2022
Kamila Cichocka: Dla kobiet nie ma usprawiedliwienia w przypadku kryzysów wizerunkowych (podcast „PR na backstage’u”)
04.08.2022
Kamila Cichocka: Dla kobiet nie ma usprawiedliwienia w przypadku kryzysów wizerunkowych (podcast „PR na backstage’u”)
20.08.2021
Sklep z zegarkami wykorzystuje zdjęcie afgańskich żołnierzy do promowania swojej oferty
28.11.2017
Facebook nie uratuje twojej firmy – z pięciu mniejszych i jednego dużego powodu
27.09.2017
Czy firmy w Polsce są przygotowane na kryzys w mediach?
11.04.2017
Mężczyznę wywleczono siłą z samolotu. Linie lotnicze i PR-owy strzał w kolano
20.08.2015
Burza w szklance wódki
26.02.2014
Glamour i ich modna rewolucja na Majdanie
22.01.2014
Barbarzyńcy Social Media
23.05.2013
Kryzys w social media – pierwsze badanie branży w Polsce
18.04.2013
Kryzysy PR w mediach społecznościowych (raport Sotrendera)
wczoraj
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
2 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
2 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu
2 dni temu
Projekt butelki MILA Muszyna z nagrodą Red Dot Award: Product Design 2025
2 dni temu
Tworzysz wideo? Przejmij scenę ŚRODA Summer 2025 [PATRONAT]