
27.06.2019
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie
27.06.2019
Wspólna inicjatywa Wyborcza.pl i Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w celu ochrony reklamodawców przed botami i trollami oraz przeciwdziałania dezinformacji w internecie
31.08.2018
#Instapolowanie: Warszawiak z Warszawy przeprowadza eksperyment z botami na Instagramie
13.03.2018
Messenger jako naturalne środowisko komunikacji między marką a młodym pokoleniem
15.02.2018
Czy boty zastępują człowieka? 7 obszarów online marketingu, w których wykorzystujemy chatbota
09.02.2018
Konwersacja, a nie tylko konwersja!
21.12.2017
Boty, fraudy i kontent wideo… Co nas czeka w 2018? – rok Brand Safety, Viewability i mobile video
28.06.2017
Czy boty opanują Facebooka?
11.04.2017
Kognitywna rewolucja w marketingu
07.04.2017
Bot w nowej loterii Desperadosa przygotowanej przez K2
02.03.2017
Coca-Cola zastąpi człowieka sztuczną inteligencją? Nie tylko social media opanują boty
dzisiaj
Rusza druga edycja programu „Umiejętności Jutra: AI”
dzisiaj
IAB Polska: „Formaty reklamowe mobile” [RAPORT]
3 dni temu
Znamy Jury Effie Awards Poland 2025. Marta Życińska przewodniczącą
4 dni temu
IMM: jak Kubica „wrócił z zaświatów” i stał się lovebrandem ORLEN-u w 3 dni [ANALIZA]
4 dni temu
Książka „NeuroMarketing Insight” już dostępna [PATRONAT]