Pressroom Nowe oblicze warszawskich posągów dzięki Layar i blend-a-med 07.08.2013 Pressroom FMCG event marketing OOH Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Energetyczny BLACK JET BUS na fali festiwalowych wrażeń! 02.07.2013 Pressroom FMCG event marketing black Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Pepsi ogłasza "Wyzwanie Smaku" 27.06.2013 Pressroom FMCG Pepsi Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Nowe formaty reklamowe w kampanii Coca-Coli 26.06.2013 Pressroom Coca-Cola FMCG CAPTCHA Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Aplikacja mobilna K2 dla Nestea 24.06.2013 Pressroom aplikacja FMCG agencja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Fat Baby gasi pragnienie ze Schweppes 17.06.2013 Pressroom FMCG kampania reklamowa agencja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom “Krzyżówka smaków” d’aucy - nowy produkt od fanów marki 15.06.2013 Pressroom Facebook fanpage FMCG Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Obrandowany odrzutowiec w kampanii BLACK JET – The Sky’s The Limit! 13.06.2013 Pressroom FMCG kampania reklamowa FoodCare Poleć FB TW IN 3 3 minuty czytania
Pressroom Zgłodniałeś? Zott Belriso - letnia kampania deseru 07.06.2013 Pressroom FMCG kampania reklamowa Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Śmiało, Ekscelencjo! FRUGO ukulturalnia Internet 06.06.2013 Pressroom Frugo FMCG wykop Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Milion fanów Tymbarka na Facebooku 05.06.2013 Pressroom Facebook FMCG Tymbark Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom SoHo Square dla Jutrzenka Colian 04.06.2013 Pressroom promocja FMCG słodycze Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Marketing House dla marki Danio 28.05.2013 Pressroom FMCG agencja Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Kup Gumę Orbit i "chroń dziecięce uśmiechy" 28.05.2013 Pressroom FMCG akcja społeczna Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Konkurs na nowego prezesa fabryki lodów Nordis 27.05.2013 Pressroom Konkurs FMCG Nordis Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania
Pressroom Polacy wybrali najbardziej godne zaufania marki spożywcze 23.05.2013 Pressroom FMCG branża spożywcza badania Poleć FB TW IN 2 2 minuty czytania