![IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/05/medialnosc-kandydaci-rp-142x0-c-default.jpg)
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
29.04.2025
Streetcom Poland: czy influencerzy wpływają na nasze decyzje wyborcze [RAPORT]
18.04.2025
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE]
21.03.2025
IMM: Wybory prezydenckie 2025. Kandydaci na Prezydenta RP w mediach [BADANIE]
12.03.2025
„Elon Musk is a Rot”: kolejne hasła gupy Everyone Hates Elon uderzają w miliardera
20.02.2025
„Less Hate, More Hops”: im mniej głosów dla niemieckiej prawicy, tym tańsze piwo
27.01.2025
Rządy Donalda Trumpa a świat marketingu w Polsce [OPINIE]
22.01.2025
W Ministerstwie Sprawiedliwości prace rozpoczął zespół ds. prostego języka
13.12.2024
#NMInsights Kryzysometr 2024/25: największe kryzysy wizerunkowe 2024
20.11.2024
NATO StratCom: „Social Media Manipulation for Sale”. Ile kosztuje dezinformacja w social mediach [RAPORT]
wczoraj
Wyniki badania Mediapanel za kwiecień 2025: Google ponownie liderem
wczoraj
IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 28 kwietnia a 4 maja 2025 r. [BADANIE]
wczoraj
HOT SPOT by Żabka: przez jeden dzień poczuj się w sklepie jak w restauracji
wczoraj
Książka „Liderzy polskiego marketingu” już w sprzedaży [PATRONAT]
wczoraj
Marketing Master by SAR 2025: kontynuacja prestiżowego rankingu