
17.03.2025
#BIORĘ – farmacja spotyka się ze sztuką i humorem w kampanii BIOFARM
17.03.2025
#BIORĘ – farmacja spotyka się ze sztuką i humorem w kampanii BIOFARM
25.11.2024
NIK: zastrzeżenia do nadzoru GIF nad legalnością reklam, ulotek oraz sprzedaży pozaptecznej leków OTC
15.10.2024
CBŚP: Zatrzymanie 11 osób za nielegalną produkcję i sprzedaż leków online
18.04.2024
Lady Gaga w reklamie leku przyznaje, że cierpi na migrenę
07.02.2023
Poczta Polska będzie dostarczać kurierem leki
25.01.2023
Amazon uruchamia subskrypcję na leki. Rusza usługa RxPass
30.12.2022
Koniec z lekarzami w reklamach leków i suplementów
12.09.2022
Co grozi za sprzedaż leków w mediach społecznościowych?
09.05.2022
Nadchodzą zmiany w reklamie wyrobów medycznych i produktów leczniczych
06.05.2022
Trendy w marketingu farmaceutycznym
dzisiaj
„Pracuj w swoim rytmie” – kampania rekrutacyjna DPD z wykorzystaniem AI
dzisiaj
VideoTrack CEE (WPP Media): Netflix królem streamingu i ekspansja Smart TV
3 dni temu
Ponad 53% Polaków ogląda telewizję każdego dnia, ale coraz trudniej jest jej docierać do odbiorców
4 dni temu
„Piję sobie caffe latte i czuję się bosko”: Izabela Trojanowska twarzą kampanii marki Kubota
4 dni temu
Sales&More wygrywa przetarg na obsługę mediową firmy Astara: importera marek Nissan, Mitsubishi i Isuzu