Ta świąteczna kampania marki DocMorris to prawdziwy wyciskacz łez

Ta świąteczna kampania marki DocMorris to prawdziwy wyciskacz łez
Holenderska sieć aptek DocMorris zaprezentowała swoją najnowszą świąteczną kampanię pod hasłem „Take Care”. Spot szybko stał się viralem i podbił serca internautów z uwagi na poruszającą historię.
O autorze
1 min czytania 2020-12-17

Bohaterem świątecznego spotu DocMorris jest starszy człowiek, który na krótko przed Świętami postanawia zadbać o swoją kondycję i wzmocnić mięśnie w rękach. Początki nie są najłatwiejsze, lecz z biegiem czasu mężczyzna staje się coraz silniejszy.

Przyczyna nagłych treningów wysiłkowych bohatera spotu nie jest znana – tajemnica zostaje wyjawiona dopiero pod koniec reklamy, podczas niesamowicie wzruszającej sceny. 

Zachęcamy żebyście sami przekonali się o co chodzi. My możemy tylko zdradzić, że historia przedstawiona w tym spocie poniekąd nasuwa skojarzenia do słynnej świątecznej kampanii Allegro z 2016 roku. 

Świąteczna reklama DocMorris szybko podbiła serca internautów na całym świecie, niektórzy nawet nazwali ją „najpiękniejszą bożonarodzeniową kampanią 2020 roku”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Długo wyczekiwane święta (i koniec roku ;)) już za rogiem. A z racji tego, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W związku ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem poprosiliśmy ekspertów, aby wskazali reklamy, które nierozłącznie kojarzą im się ze Świętami. Sprawdźcie, które świąteczne spoty podbiły serca branży kreatywnej.