W roli global e-commerce strategy director w Molecular BBDO, Tadeusz będzie realizował strategie rozwoju dla marek, które chcą zwiększyć zyski z e-commerce oraz są gotowe na wprowadzanie nowości digital commerce, takich jak social commerce, image commerce, automated commerce i innych. Z jego zamiłowania do dostrzegania nowych szans biznesowych na rynku, (tworzonych przez firmy technologiczne, e-commerce’owe, media i startupy,) będą mogły skorzystać zarówno marki z doświadczeniem z całego świata, jak również te, które dopiero wkraczają na drogę sprzedaży internetowej. Dzięki doświadczeniu oraz nowoczesnym narzędziom jakie ma w ofercie Molecular BBDO i firmy partnerskie, Tadeusz będzie mógł poprowadzić marki w przyszłość relacji D2C – direct-to-consumer.
Doświadczony strateg oraz pasjonat nowoczesnych technologii
Zobacz również
Tadeusz przeszedł drogę od junior media planera do roli lidera domów mediowych (Universal McCann w Polsce, PHD). Wspierał w rozwoju m.in. takie marki jak Nestlé, General Motors, Polkomtel, Onet.pl, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski. Przez ostatnie lata był związany z branżą e-commerce i nowymi technologiami. Wspierał współpracę startupów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Ommnichannel w The Heart Tech. Doradzał również SaveCart – firmie oferującej marketing automation dla sklepów online. Jest pomysłodawcą i liderem Smart Human – warsztatów i konferencji poświęconych technologii smart zorientowanej na człowieka. Prowadził również projekt ewolucji mediów w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA.
Tadeusz jest ekspertem IAB i członkiem Rady Programowej Forum IAB oraz konferencji Interact organizowanej pod auspicjami IAB Europe.
– Cieszę się, że do naszego zespołu dołączył najlepszy specjalista na rynku z tak szerokim doświadczeniem i zainteresowaniami, a przy tym niezwykle fajny i ciekawy człowiek – mówi Igor Kaleński, global e-commerce lead w Molecular BBDO oraz CEO Grupy BBDO w Polsce.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing