World Marketing Congress, to wydarzenie, które skupia ekspertów marketingu z całego świata. Podczas kongresu prezentowane są prognozy, teorie oraz badania dostępne na temat wyzwań i trendów, przed jakimi staje współczesny rynek. W tegorocznym wydarzeniu, które miało miejsce w Indiach, wziął również udział Prezes Zarządu Universal McCann, Tadeusz Żórawski, który wygłosił wykład pt. „TELL ME WHY PEOPLE BUY… and how it changes in the digital era”. Prezentacja dotyczyła trendów w zachowaniach konsumentów w czasach digitalizacji, w badaniach i w komunikacji marketingowej.
Podczas kongresu, Tadeusz Żórawski otrzymał także nagrodę: „LEADERSHIP AWARD FOR CONTRIBUTION TO MARKET RESEARCH” za wkład w badania rynkowe.
Zobacz również
– W strukturach naszej agencji od lat funkcjonuje dział badań, dlatego oferowane przez Universal McCann badania, zarówno jakościowe, jak i ilościowe są nie tylko innowacyjne, ale i pozostają w idealnej synergii z działaniami pozostałych zespołów. Fakt, że zapewniamy naszym klientom profesjonale doradztwo w zakresie strategii komunikacji i badań marketingowych to bezsprzecznie jeden z naszych najsilniejszych wyróżników rynkowych. Cieszę, że nasza wspólna praca została do doceniona na międzynarodowym forum. To mobilizuje nas do jeszcze większego wysiłku. – mówi Tadeusz Żórawski, Prezes domu mediowego Universal McCann.
Universal McCann zarówno sam, jak i przy współpracy z globalną siecią Interpublic Group of Companies tworzy autorskie narzędzia i realizuje badania dotyczące planowania mediów, optymalizacji zakupu telewizji i internetu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing