Celem kampanii było wypromowanie składanej formy smartfona przez ambasadorkę. Dotychczas można było zobaczyć ją na plakatach, wielkich bilbordach, a teraz także na muralach w różnych miejscach stolicy, których nie da się nie zauważyć.
Zobacz również
Cała kampania obejmuje nie tylko działania w social mediach i typowe promowanie digital, ale i przestrzeń miejską właśnie poprzez murale, przyciągające uwagę przechodniów.
Maffashion swoje działania ambasadorskie rozpoczęła wraz z premierą nowego produktu. W ramach współpracy blogerka była również obecna na globalnej prezentacji światowej premiery telefonu w San Francisco. Maffashion regularnie na swoim Instagramie publikuje posty i wideo wraz z najnowszym produktem Samsunga, pokazując obserwatorom jego najnowsze możliwości, między innymi „składanie telefonu”, zewnętrzny ekran, jego wyjątkowy kolor, a zarazem przykuwające uwagę wzornictwo. To wszystko skutecznie wzbudza zainteresowanie fanów – widać to po dużej liczbie komentarzy i zapytań.
23 lipca br. został opublikowany pierwszy klip z udziałem Maffashion. Całość została wyprodukowana przez Sputnik Studio, a za reżyserię spotu odpowiadał Allan Willmann. Z kolei niedawno blogerka na swoim Instagramie pokazywała proces powstawania murali, co można było zobaczyć na jej instastories, a także na repostowanych materiałach publikowanych przez jej obserwatorów przechodzących w pobliżu i relacjonujących efekt realizacji rzucającego się w oczy projektu, który można już podziwiać na żywo.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Murale powstały dzięki Good Looking Studio, które na swoim instagramowym profilu opublikowało zdjęcia z procesu tworzenia wraz z refleksyjnym opisem „Tak to się składa, że niczyjej twarzy jeszcze 32 razy nie malowaliśmy… do teraz”. To właśnie liczba twarzy na fioletowym tle przykuwa najbardziej uwagę widza.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Na Instagramie blogerki nie zabrakło zresztą odpowiedzi w postaci zdjęć i wideo odnoszących się do obu związanych z kampanią brandów. Blogerka komentowała: „Tak się chłopcy farbami bawili w ostatnim tygodniu. Tak się składa, że to mój pierwszy taki mural w centrum stolicy”. Nie zabrakło również gratulacji i ciepłych słów ze strony obserwatorów, a także komentarza Samsungpolska: „Tak się składa, że wyszło nam to świetnie. Widzimy się na mieście!”.
Czy taka forma promocji to dobry pomysł? Czy warto, aby powstawało więcej tego typu kampanii outdoorowych? Zdecydowanie tak – to zupełnie inny rodzaj komunikacji i swego rodzaju show, w którym doceniamy nie tylko sam efekt końcowy, ale i koncept projektu, proces jego powstawania i artystyczność.
zdjęcie: instagram.com/goodlooking_studio