Po kilku latach w reklamie sieci komórkowej Play ponownie zawitał Adam Małysz. Były skoczek narciarski i rajdowiec parokrotnie wystąpił w spocie marki, polecając m.in. ofertę na kartę. Innym razem wraz ze swoją żoną i córką promował abonament Play i standard 5G.
Zobacz również
Tym razem Małysz poleca osobom przenoszącym numery do sieci Play najnowszą promocję na smartfony. „Mistrzowska oferta” gwarantuje do trzech miesięcy darmowego abonamentu oraz 50-procentową zniżkę na telefony marki Samsung.
W reklamie – obok Adama Małysza – pojawia się również Damian Kret w roli sprzedawcy i doradcy klienta Play. Aktor pod koniec 2021 roku dołączył do kampanii operatora komórkowego, zastępując Barbarę Kurdej-Szatan.
Aktorka przez 8 lat występowała w reklamach marki, jednak wraz z wprowadzeniem nowej strategii komunikacyjnej, Play postawił na nowe twarze w kampaniach. Zmiana zbiegła się w czasie z głośnym kryzysem wizerunkowym Barbary Kurdej-Szatan, która opublikowała w mediach społecznościowych kontrowersyjny wpis na temat polskiej Straży Granicznej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
W minionych latach na współpracę z byłym skoczkiem narciarskim postawił także ZF Aftermarket w kampanii #ZawódMechanik czy też Bank Pocztowy, który wraz ze sportowcem podpowiadał, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing