Wystartowały dwie kampanie promujące produkty gamingowe dostępne w sieci RTV EURO AGD.
Pierwsza kampania dedykowana Lenovo Legion, została oparta o koncepcję elitarnego klubu dla graczy – Legionu. Film prezentujący „tajne stowarzyszenie gamerów” miał swoją premierę na kanale Gimpera. W akcji #JestemLegionem wezmą również udział Skyen, N3jxiom i Vibe, którzy zaprezentują swojej widowni poszczególne atrybuty Legionu. Całość projektu zostanie uzupełniona formatami bumper ad oraz konkursem, w którym będzie można wygrać sprzęt gamingowy Lenovo.
Zobacz również
Z kolei 20 lutego ruszyła druga kampania, ze specjalną akcją promocyjną na wybrane produkty gamingowe, dostępne w sklepie euro.com.pl. W kampanię są zaangażowani znani gamerzy: Overpow, Disowskyy, IsAmUxPompa, a aktywności realizowane są na platformach YouTube, Twitch oraz Facebook. Lokowaniom będzie towarzyszyć kampania GDN z wykorzystaniem wizerunku twórców i formatów bumper ad.
Kompleksową realizację, kreację i strategię projektów powierzono sieci partnerskiej TalentMedia. Obie kampanie potrwają do 5 marca.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]