W tym roku odbędzie się jubileuszowa, 10. edycja Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards, której po raz kolejny sponsorem tytularnym jest marka Lech. W ten sposób podkreśla ona swoje powiązania z muzyką – wspierając branżę hip hopową i dostarczając fanom niezapomnianych chwil na koncertach ich ulubionych wykonawców.
W ramach Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards na płockiej plaży wystąpi w ciągu trzech dni ponad stu artystów, wśród których będą między innymi: O.S.T.R, TEDE, Molesta Ewenement, Bedoes, Pezet i Sokół.
Zobacz również
Wydarzenie odbędzie się 6-8 lipca na plaży w Płocku. Festiwal po raz pierwszy będzie zintegrowany z ceremonią wręczania nagród – dotychczas były to dwie oddzielne imprezy. Nagrody dla najlepszych wykonawców (w tym raperów, DJ-ów, producentów, utworów oraz albumów), zostaną wręczone na scenie festiwalowej, pomiędzy koncertami największych gwiazd hip hopu. Zwycięzcy poszczególnych 18 kategorii zostaną wybrani we wspólnym głosowaniu jury i publiczności.
Marka Lech oprócz standardowej promocji w digitalu (kampania display, media społecznościowe, film promocyjny) uruchomiła również mobilne studio w kamperze, podkreślając wyjątkowość tej edycji festiwalu. Yach Ostry i Yurkovsky jeżdżą nim po Polsce, przeprowadzając rozmowy z artystami, którzy wystąpią na legendarnej płockiej scenie. Wszystkie wywiady znajdą się na specjalnej playliście Spotify: Lech Polish Hip Hop Festival & Music Awards Kamper Talks. Na kanale można również znaleźć playlisty z utworami artystów, którzy wystąpili w poprzednich edycjach festiwalu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach promocji festiwalu podobnie, jak w zeszłym roku, marka Lech zorganizowała loterię konsumencką, w której można wygrać imprezowe głośniki i t-shirty z fragmentami tekstów piosenek znanych artystów, głównie ze sceny hip hopowej. Przygotowano również jedną wyjątkową koszulkę, dedykowaną LPHH&MA.
Lech specjalnie na festiwal wyprodukował także limitowane puszki piwa. Wyjątkowość znajdującej się na niej grafiki, która promuje Lech Polish Hip-Hop Festival & Music Awards polega na jedynym w swoim rodzaju designie oraz na zmianie nazwy na puszce z LECH na LEHH, która nawiązuje do nazwy płockiego festiwalu i hip hopu.
Wszystkie działania marki Lech Kompanii Piwowarskiej pokazują, że są one kierowane do młodych duchem, którzy mają muzykę w swoim DNA. Obecność Lecha na festiwalu, który zapisał się na kartach historii muzyki hiphopowej jest więc czymś naturalnym.
PS Kompania Piwowarska łączy reklamę 3D DOOH z kampanią kontekstową
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED. Spektakularnej animacji towarzyszy kontekstowa kampania zasięgowa.