Kampania opiera się na powiązaniu marki Tarczyn z promowaniem roweru jako sprawnego sposobu na przemieszczanie się w coraz bardziej zatłoczonych miastach. W swojej letniej akcji Tarczyn będzie obecny w Internecie i na nośnikach zewnętrznych. Tarczyn kontynuuje dotychczasową strategię „Naturalnie inteligentny”, której autorem jest agencja V&P. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki i promocja mniej standardowego podejścia do świata.
Podczas nietypowej kampanii fani Tarczyna za pomocą oficjalnej strony Tarczyna na Facebooku mogą otrzymać promocyjne kody na bezpłatne wypożyczenie rowerów miejskich we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. – Chcemy w ten sposób nie tylko wesprzeć Tarczyn, ale również pomóc w rozwoju idei rowerów miejskich – mówi Dariusz Badełek z Agros Nova.
Zobacz również
Komunikacja będzie widoczna na rowerach miejskich w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, a także w ramach kampanii w mediach społecznościowych – potrwa do końca sierpnia.
Za całość projektu po stronie klienta odpowiada Dariusz Badełek. Nadzór nad interactive sprawuje Arkadiusz Słota. Strategię komunikacji, kreację, a także realizację działań outdoor i digital realizuje agencja V&P.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing