Target PRO zdobył kontrakt w drodze przetargu, a o wyborze firmy zdecydowało blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży i strategiczne podejście do outsourcingu sił sprzedaży.
Od lat zwiększamy skuteczność działów sprzedaży największych producentów towarów i usług w Polsce. Kompleksowo łączymy kompetencje strategiczne i wykonawcze. To właśnie zaproponowaliśmy Grupie Żywiec – mówi Łukasz Gajewski, prezes zarządu Target PRO.
Zobacz również
W ramach kontraktu Target PRO zapewnia działający na terenie całej Polski wyspecjalizowany zespół kilkudziesięciu przedstawicieli oraz kierowników regionalnych, a także zarządzanie jego działaniami poprzez realizacje obsługi HR, flotowej, systemy raportowania czy zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży i wykorzystaniem POS.
Za sprawą w pełni ukierunkowanego zespołu, stworzonego przez Target PRO, realizującego wyłącznie nasze cele biznesowe chcemy zyskać przewagę konkurencyjną oraz efektywniej powalczyć o dodatkowe ekspozycje i najlepsze miejsca sprzedażowe – podkreśla Jakub Pawłowski, opiekun Klienta Grupy Żywiec ze strony Target PRO.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]