Prezentacja odbyła się w jednym z najbardziej luksusowych miejsc w Warszawie – Domu Mody Vitkac. Dodatkowo, na potrzeby wydarzenia powstał film, który będzie można obejrzeć w internecie.
Inspiracją dla pokazu były właściwości płynu do prania Perwoll, który dzięki formule ReNew+ (Efekt Odnawiania+) pozwala zachować, w różnego typu ubraniach, to co jest najważniejsze – intensywność kolorów, kształt oraz ich blask. Dzięki temu można o wiele dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami, które dzięki pielęgnacji w Perwollu cały czas wyglądają jak nowe.
Zobacz również
Pokaz marki Perwoll był pierwszą w historii Domu Mody Vitkac prezentacją kolekcji ubrań, za którą stała projektantka Joanna Paradecka. Na widowni zasiadła ambasadorka marki – Maja Sablewska oraz zaproszone gwiazdy: Dorota Gardias, Joanna Horodyńska oraz Macademian Girl. Całe wydarzenie poprowadził jeden z najlepszych prezenterów w Polsce – Olivier Janiak.
Marka Perwoll od kilku lat związana jest z modą, dlatego była już m.in. inicjatorem warsztatów wizerunkowych oraz partnerem największego widowiska branżowego w Polsce, jakim jest Warsaw Fashion Street.
Agencja TBWA przygotowała koncepcję wydarzenia oraz zrealizowała film do internetu na potrzeby wydarzenia, a TBWA PR zorganizowała pokaz mody oraz zadbała o oprawę medialną akcji.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W portfolio TBWA znajdują się wszystkie marki z kategorii środków piorących i czystości należące do firmy Henkel – Rex, Clin, E, Somat, Perwoll, Pur, Bref, Persil oraz Silan. Henkel jest globalnym klientem TBWA, a polski oddział agencji pracuje dla Henkel Polska już od lat 90–tych. TBWA odpowiedzialna jest za przygotowanie wszelkich materiałów ATL na terenie Polski.
Słuchaj podcastu NowyMarketing