TBWA i TBWA PR z niestandardowym projektem dla marki Perwoll

Agencja TBWA i TBWA PR odpowiadają za stworzenie nieszablonowej akcji promocyjnej dla produktu marki Perwoll. Aby w niekonwencjonalny sposób pokazać unikatowe właściwości płynu do prania, stworzono niepowtarzalną kolekcję ubrań z drugiego obiegu, a następnie zaprezentowano ją 27 listopada br.
O autorze
1 min czytania 2014-12-02

Prezentacja odbyła się w jednym z najbardziej luksusowych miejsc w Warszawie – Domu Mody Vitkac. Dodatkowo, na potrzeby wydarzenia powstał film, który będzie można obejrzeć w internecie.

Inspiracją dla pokazu były właściwości płynu do prania Perwoll, który dzięki formule ReNew+ (Efekt Odnawiania+) pozwala zachować, w różnego typu ubraniach, to co jest najważniejsze – intensywność kolorów, kształt oraz ich blask. Dzięki temu można o wiele dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami, które dzięki pielęgnacji w Perwollu cały czas wyglądają jak nowe.

Pokaz marki Perwoll był pierwszą w historii Domu Mody Vitkac prezentacją kolekcji ubrań, za którą stała projektantka Joanna Paradecka. Na widowni zasiadła ambasadorka marki – Maja Sablewska oraz zaproszone gwiazdy: Dorota Gardias, Joanna Horodyńska oraz Macademian Girl. Całe wydarzenie poprowadził jeden z najlepszych prezenterów w Polsce – Olivier Janiak.

Marka Perwoll od kilku lat związana jest z modą, dlatego była już m.in. inicjatorem warsztatów wizerunkowych oraz partnerem największego widowiska branżowego w Polsce, jakim jest Warsaw Fashion Street.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja TBWA przygotowała koncepcję wydarzenia oraz zrealizowała film do internetu na potrzeby wydarzenia, a TBWA PR zorganizowała pokaz mody oraz zadbała o oprawę medialną akcji.

W portfolio TBWA znajdują się wszystkie marki z kategorii środków piorących i czystości należące do firmy Henkel – Rex, Clin, E, Somat, Perwoll, Pur, Bref, Persil oraz Silan. Henkel jest globalnym klientem TBWA, a polski oddział agencji pracuje dla Henkel Polska już od lat 90–tych. TBWA odpowiedzialna jest za przygotowanie wszelkich materiałów ATL na terenie Polski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się