Na scenie wydarzenia organizowanego przez Sociomantic Labs pojawili się specjaliści ze środowisk naukowych m. in Massachusetts Institute of Technology oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.
Konferencję rozpoczął Jacek Kowalski z Neuroidei z prezentacją na temat neuromarketingu jako nowego trendu w branży marketingowej. W trakcie prelekcji opowiedział o technologiach umożliwiających pomiar emocji i zaprezentował jak wiedza uzyskana w ten innowacyjny sposób może być wykorzystana do tworzenia efektywnych kampanii reklamowych. Futurystyczne tematy zagościły ponownie na scenie w dalszej części konferencji, kiedy to dr Aleksandra Przegalińska z Massachusetts Institute of Technology przybliżyła słuchaczom tajniki technologii ubieralnych opowiadając o badaniach nad monitorowaniem umysłu i jego aktywności, które wraz z zespołem badawczym przeprowadziła na MIT (Massachusetts Institute of Technology).
Zobacz również
Marketerzy wykorzystujący kampanie programmatic mogli liczyć na parę dobrych rad od Małgorzaty Sułek, przedstawicielki Sociomantic Labs. Małgorzata opowiedziała o tym jak najlepiej dopasowywać swoją strategię programmatic, aby osiągnąć wyznaczone cele, oraz jak wykorzystywać w pełni potencjał kampanii zadając odpowiednie pytania i analizując wyniki. Kolejnym prelegentem był Krzysztof Radoszewski z UberEATS. Zaprezentował on jak rozbudowa infrastruktury Ubera oraz rozwój wielorakich projektów na rynku polskim, doprowadziły do narodzin oraz sukcesu nowej aplikacji jedzeniowej w Warszawie.
Podczas konferencji Digital Marketing Heroes 2017 goście imprezy mieli również okazję dowiedzieć się więcej na temat przyszłości reklamy programmatic. Fireside chaty, poprowadzone przez Lothara Krause z Sociomantic z ekspertami z branży – Mario Gebersem z OpenX, Borisem Kruchinsky z Google oraz Marcinem Olszewskim z Media Impact Polska przybliżyły gościom punkt widzenia wydawców na reklamy typu programmatic premium, reklamę mobile i natywną.
Konferencję DMH2017 zamknęła prelekcja Sławomira Komińskiego, dyrektora e-commerce w firmie Komputronik, który podzielił się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych i przedstawiając korzyści płynące ze współpracy z innymi firmami zachęcał do nawiązywania nowych kontaktów i wykorzystywania ich w kampaniach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tegoroczna, już 4 edycja konferencji branży digital marketing, poprowadził znany z polskiej sceny youtubowej Rafał Masny. Sponsorami wydarzenia byli Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing