Tefal wspiera tych, którzy chcą wspierać naturę

Tefal wystartował z kolejną odsłoną akcji #SkuteczniePosprzatane. Tym razem marka zachęca konsumentów do sprzątania śmieci w swoim otoczeniu i wzięcia udziału w konkursie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

Tefal kontynuuje zapoczątkowane w 2019 roku działania mające na celu dbanie o środowisko.

W ramach kolejnej odsłony akcji #skutecznieposprzątane, marka promuje sprzątanie śmieci podczas  codziennej aktywności fizycznej – treningu, spaceru czy jazdy na rowerze. 

Kampanię proekologiczną wspierają influcencerzy – Marcin Jaskółka, pomysłodawca inicjatywy ekologicznej Trashrun, oraz Tomasz Habdas (@wsczytowejformie), którzy poinformują o akcji i konkursie w social mediach, zachęcą do udziału oraz nominują kolejne osoby w ramach trashrun. 

W ramach #skutecznieposprzątane marka organizuje także konkurs dla konsumentów. Do wygrania jest 10 plecaków marki Patagonia – dla najaktywniejszych uczestników. Warunkiem udziału w konkursie jest udokumentowanie zebranych śmieci zdjęciem wrzuconym na Instagram z hashtagami konkursowymi: #SkuteczniePosprzatane oraz #Trushrun. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza działaniami w social media, z udziałem influencerów, akcja promowana jest także na portalu gazeta.pl. W ramach działań promocyjnych marka Tefal objęła patronat nad sekcją Środowisko. W cyklu Piątki dla klimatu opublikowano również artykuł natywny.  

Akcja potrwa do 4 października. Za koncept, realizację oraz komunikację kampanii odpowiada agencja Cape Morris.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się