![Viva Technology 2024: 10 najważniejszych aspektów święta technologii w Paryżu [RELACJA]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/Viva-Technology-2024_cover-1-142x0-c-default.png) 
                    05.06.2024
Viva Technology 2024: 10 najważniejszych aspektów święta technologii w Paryżu [RELACJA]
 
                    research & development director w WebTalk
Dyplomowana w specjalizacjach Filologii medialnej i kulturoznawczej, Reklamy i PR oraz Biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki Internet of Behaviour, oraz wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii, związanych z Digital Lifestyle.
![Viva Technology 2024: 10 najważniejszych aspektów święta technologii w Paryżu [RELACJA]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2024/06/Viva-Technology-2024_cover-1-142x0-c-default.png) 
                    05.06.2024
Viva Technology 2024: 10 najważniejszych aspektów święta technologii w Paryżu [RELACJA]
 
                    27.12.2022
Strategie wzrostu w social mediach
 
                    25.02.2022
Cyfrowy konsument – jak go zdobyć?
 
                    04.06.2018
10 wskazówek, jak wykorzystać zaangażowanie konsumentów do budowania marki
 
                    25.04.2018
Strategia słuchania – budowanie wizerunku na bazie potrzeb społeczności
 
                    12.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 4): Działania komplementarne – mobile, eventy, narzędzia sprzedażowe
 
                    05.03.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 3): Komunikacja produktowa i usługowa – produkty i placówka medyczna
 
                    15.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 2): Medyczna komunikacja B2C i B2B – pacjenci, farmaceuci, lekarze…
 
                    05.02.2018
Nowy marketing medyczny (Cz. 1): Specyfika branży — konsument to pacjent, a kto jest sprzedawcą?
 
                    12.01.2018
10 kroków do realizacji kampanii