Marcin Małecki Kryzys sprawił, że podążamy coraz bardziej w stronę prowadzenia biznesu online – rozmawiamy z Szymonem Grabowskim (GetResponse) 27.04.2020 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Wiktor Mazur (Digitree Group): Branża e-handlu może być tą, która wyjdzie z kryzysu bez większych strat 03.04.2020 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Anna Stróżyńska (HARIBO): Celem jest zaangażowanie konsumentów, interakcja z nimi, a w efekcie pozostanie w ich pamięci na dłużej 18.03.2020 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Szymon Kukanow (PHD): Challenger jest tym, kto wyznacza szlak 21.10.2019 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Michael Jing (HONOR): dla Millenialsów oraz Generacji Z ważna jest autentyczna rekomendacja 22.08.2019 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Łukasz Zając (SuperDrob): Twitter jest stworzony do inspirowania i czerpania inspiracji 25.04.2019 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Tomasz Gębala (Dziadek do orzechów): Dla każdego klienta i z każdym budżetem da się zrobić świetną rzecz 27.03.2017 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Lenovo Yoga Book - urządzenie, którego życzyłby sobie każdy marketer 18.11.2016 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Piotr Kujda (Universal Music Polska): Większość decyzji konsumenckich podejmowana jest pod wpływem emocji, a muzyka jest najpotężniejszym narzędziem, które może je generować 28.10.2016 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Natalia Hatalska (TrendBook 2016): warto czasem zrobić sobie przerwę, złapać oddech i inspirację 24.03.2016 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Hubert Anyżewski (UX Poland): Funkcja po funkcji, przycisk po przycisku projektanci kształtują to, jak obsługujemy życie 23.03.2016 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Paweł Lenarczyk (IKEA): digital jest dopiero na początku swojej drogi 07.01.2016 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Olgierd Cygan (Deloitte Digital): rosną potrzeby klientów dotyczące funkcjonowania w nowej erze transformacji cyfrowej 21.12.2015 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Jak prowadzić kreatywną firmę zdradza twórca studia Pixar. O książce Eda Catmulla "Kreatywność S.A." 11.12.2015 Poleć FB TW IN
Marcin Małecki Jarosław Augustyniak (Idea Bank): to intuicja pozwala wyczuć rynek 07.12.2015 Poleć FB TW IN