![Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/04/marki-z-najwiekszym-dotarciem-142x0-c-default.jpg)
14.04.2025
Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]
14.04.2025
Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE]
14.04.2025
ChatGPT zamienia zwięrzęta w ludzi. Viralowy trend w social mediach
14.04.2025
HomeGirl: aplikacja, która pomaga kobietom bezpiecznie wrócić do domu
14.04.2025
Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość
14.04.2025
Czy twój roaster zna się z farmerem? O farmwashingu w branży kawowej
11.04.2025
Moda na Wielkanoc: Louis Vuitton proponuje czekoladową wersję kultowej torebki Egg Bag
11.04.2025
#PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea”
11.04.2025
Cheetos Pants: powstały spodnie, w które bez wyrzutów sumienia można wytrzeć dłonie po zjedzeniu serowych chrupek
11.04.2025
„Twix Harmoniser”: Twix przedstawia narzędzie AI, które sprawia, że nawet najgorsza wiadomość brzmi lepiej
11.04.2025
„Molecules of Fun”: Chupa Chups prezentuje wzór na szczęście