
21.02.2022
Van Pur S.A. i kampania reklamowa „ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa
21.02.2022
Van Pur S.A. i kampania reklamowa „ŁOMŻA. W swoim tempie” zwycięzcą akcji Złota Mowa Reklamowa
21.02.2022
Old Spice wykorzystuje deepfake w reklamie z młodym Dolphem Lundgrenem
21.02.2022
Konferencja „Transparentny influencer marketing – nowa era funkcjonowania?” już 8 marca
21.02.2022
MPWiW finalizuje proces połączenia z Doctor Brew i włączenia Przyjaznego Państwa do Grupy
21.02.2022
Agnieszka Rynecka nową dyrektor zarządzającą Muzeum Polskiej Wódki
18.02.2022
Philips TV oficjalnym sponsorem Abbey Road Studios Music Photography Awards
18.02.2022
Dlaczego content marketing zdominuje 2022 rok?
18.02.2022
Snap Inc, właściciel platformy Snapchat, kupił udziały w Grupie Aleph
18.02.2022
TOMMY JEANS w kampanii „Play to Progess” opowiada o pozytywnym wpływie kreatywności na świat
18.02.2022
Marka Morele podsumowuje działalność swojego marketplace’u w 2021 roku