08.10.2021
Natalia Rajczonek (Sika): Jesteśmy profesjonalistami, a jednocześnie potrafimy mówić „ludzkim językiem”
08.10.2021
Natalia Rajczonek (Sika): Jesteśmy profesjonalistami, a jednocześnie potrafimy mówić „ludzkim językiem”
08.10.2021
Martyna Mędrek (Art Office Dom Reklamy): Wypracowaliśmy współpracę, dzięki której każdy kreatywny pomysł jest w stanie się urzeczywistnić
08.10.2021
Dostawy InPost jeszcze bardziej eko
07.10.2021
Q-commerce – jak marki obsługują niecierpliwych konsumentów?
07.10.2021
Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce
07.10.2021
NFON AG powierza Clue PR obsługę w regionie CEE
07.10.2021
Agencja UM wygrywa obsługę Pyszne.pl
07.10.2021
Piotr Zach awansował w agencji Social Lama
07.10.2021
Jeszcze więcej muzyki na TikToku
07.10.2021
Zmiany w zarządzie Lidl Polska