16.06.2021
Cristiano Ronaldo wybiera wodę zamiast Coca-Coli. Koncern odnotował 4 miliardy dolarów straty
16.06.2021
Cristiano Ronaldo wybiera wodę zamiast Coca-Coli. Koncern odnotował 4 miliardy dolarów straty
16.06.2021
LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads
16.06.2021
Producent konserw rzemieślniczych Ed Red z nowym brandingiem
16.06.2021
Ruszyła kampania ASUS – #ROG4Creators z udziałem Natalii Zamilskiej i RAU Performance
16.06.2021
Wytwórnia Quebonafide – QueQuality wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej osób niewidomych
16.06.2021
Decathlon promuje bieganie w terenie konkursem i kampanią z ubłoconymi butami
15.06.2021
Przedwakacyjna specjalna edycji DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!
15.06.2021
Róża Siudaj i Natalia Bodziony awansowały w Triple PR
15.06.2021
Piąta edycja konferencji Moda a biznes [relacja]
15.06.2021
Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok