
09.03.2020
Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl
09.03.2020
Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl
09.03.2020
Efektywność marketingowa reklam sprawczych i wspólnotowych: mechanizm zbieżności cech reklamy z „Ja” wspólnotowym oraz „Ja” dążeniowym odbiorcy
09.03.2020
Jak założyłam swoją agencję: Arieta Prusak (MOXIE)
09.03.2020
Coca-Cola działa na rzecz zróżnicowania i aktywnie wspiera kobiety w rozwoju zawodowym i osobistym
09.03.2020
Group One organizuje trzecią edycję Digital Masters Meetup
09.03.2020
Dwa nowe smaki Lecha Free 0,0% w sam raz na wiosnę
09.03.2020
Główny Inspektor Sanitarny rekomenduje odwoływanie imprez masowych powyżej 1000 osób – ma to związek z koronawirusem
09.03.2020
Live my lifestyle: Louvre Hotels Group kontynuuje działania skierowane do osób niepełnosprawnych
09.03.2020
Magda Wolszczak Protas i Maciej Witkowski w teamie produkcyjnym Papaya Films
09.03.2020
We Care – Keter Poland promuje meble i akcesoria ogrodowe z recyklingu