
26.02.2020
Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł
26.02.2020
Wartość product placementu w 2019 roku w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła blisko 700 mln zł
26.02.2020
#OdKulis: Akcja „Bałtycka Odyseja” w ramach kampanii #mniejplastiku banku Credit Agricole
26.02.2020
„Kawa dla Dobrego Kierowcy” – Yanosik i PKN Orlen nagradzają za znajomość nowych przepisów drogowych
26.02.2020
„Znikające dzieci” – 14. edycja kampanii społeczno-edukacyjnej Przeciw Depresji
26.02.2020
54×54: Wystawa prac marki Solar i Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w Galerii Młociny
26.02.2020
Better when we’re open: Coca-Cola za pomocą nowej kampanii chce jednoczyć podzielony świat
26.02.2020
Specjalista radzi: jak stworzyć skuteczną strategię marketingową centrum handlowego
26.02.2020
Wyzwania stratega w 2020 roku
26.02.2020
Franke otwiera firmowy showroom
26.02.2020
Krzysztof Gonciarz i Maffashion razem dla Samsunga