
16.02.2024
OpenAI przedstawia Sorę, czyli narzędzie generujące wideo na podstawie tekstu
16.02.2024
OpenAI przedstawia Sorę, czyli narzędzie generujące wideo na podstawie tekstu
16.02.2024
„The Undrinkable Can”, czyli inicjatywa mówiąca o wpływie Coca-Coli na zdrowie i środowisko
16.02.2024
Reklama OOH w Polsce w 2023 roku [RAPORT]
16.02.2024
Ile Polacy musieli zapłacić za koszyk zakupowy zawierający najpopularniejsze artykuły użytku codziennego w styczniu 2024? [RAPORT]
16.02.2024
PR i komunikacja na przełomie 2023/2024, cz. 3
16.02.2024
Biedronka uruchamia e-sklep spożywczy. Kupimy 4 tysiące produktów
15.02.2024
Chełm z odświeżoną strategią promocji. Niedźwiedź, podziemia kredowe i duch Bieluch nowymi symbolami miasta
15.02.2024
Huawei Startup Challenge 4: znamy półfinałową dwudziestkę
15.02.2024
Carrefour zmienia komunikację i zaprasza do wzięcia udziału w misjach zakupowych
15.02.2024
Rola treści influencerów i UGC w decyzjach zakupowych konsumentów [BADANIE]