
18.05.2017
Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii
18.05.2017
Grzegorz Szabla (Kinguin Polska): Nie ma przereklamowanych działań w marketingu. Najważniejszą kwestią jest ich odpowiedni dobór do produktu i kampanii
18.05.2017
Brand Kolektyw i Melting Pot pracują dla Randstad Polska
18.05.2017
Koniec ery nieobliczalności. Technologia, marketerze!
18.05.2017
Podbili InfoShare. Zgarnęli wszystkie nagrody. FINDAIR najlepszym startupem 2017 roku!
17.05.2017
„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”- kampania poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT
17.05.2017
Reklama dnia: Ten pierwszy raz z… myjącą toaletą. Zaskakująca reklama producenta sedesów
17.05.2017
Skittles zawstydzone zdejmuje reklamę i przeprasza wszystkie mamy
17.05.2017
4Frame porusza Polskę razem z Nestlé
17.05.2017
„Bliska Paczka” z Codemedia
17.05.2017
KERRIS przedłuża umowę z Honeywell na kolejny rok obsługi kampanii on-line w pięciu państwach regionu CEE